piątek, 1 marca 2013

czarno-biała


karteczka CAS na wyzwanie w 

7 komentarzy:

  1. karteczka jest cudnej urody,mam jednak male pytanie-kwiatek jest gotowy?Nie robilas go recznie?

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety gotowy, przepraszam nie doczytałam warunków wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje ze jeszcze jakas prace zrobisz,ta gdyby nie ten kwiatek jest naprawde cudowna!Czekam wiec na Twoja prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka bardzo oryginalna, ale widzę, ze wpadłaś w tą samą pułapkę co ja. Nie zdajemy sobie sprawy ile gotowców dajemy na kartki, kiedy można robić wszystko ręcznie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. i czerwona chyba tez. Sliczna, Twoj rysunek?? Sama mam ochote na takie...
    Nigdzie w regulaminie nie wyczytalam, ze trzeba wszystko samemu, zreszta wystarczy spojrzec na prace projektantow...

    OdpowiedzUsuń
  6. rysunek jest dziełem mojego syna, ja nie jestem taka zdolna :))

    OdpowiedzUsuń

THANK YOU SO MUCH FOR LEAVING YOUR SWEET COMMENT